⭐⭐⭐⭐ 4,9 stjerner på Trustpilot
Gratis retur i alle SKECHERS stores.
Kundeservice 73 70 81 63
Den officielle SKECHERS® hjemmeside

Reklamation

Hvis du køber en vare og der er en mangel ved den – fx en materiale- eller fabrikationsfejl – finder købelovens regler anvendelse.
Du kan reklamere over mangler ved varen inden for 24 måneder fra leveringstidspunktet.

Som officiel Skechers distributør, stræber vi efter at yde hurtig reklamationsbehandling.

En reklamation passer typisk ind i én af følgende situationer:

Varen er købt på den officielle Skechers webshop i Norden

  • Vi kan hjælpe dig. Anmeld din reklamation herunder.
  • De officielle webshops i Norden er Skechers.dk, Skechers.se, Skechers.no eller Skechers.fi
  • Find dit ordrenummer og tag billeder af fejlen og skoen som helhed. Disse detaljer skal du bruge for at anmelde din reklamation online.

Anmeld reklamation

Varen er købt i en Skechers Store / Outlet uden for Norden

  • Vi kan hjælpe dig - enten online eller i vores butikker.
  • Besøg en hvilken som helst Skechers Store / Outlet i Norden for at få reklamationsbehandling.
  • Du kan også klikke her for at anmelde din reklamation online.
  • Vi kræver fremvisning af en gyldig kvittering fra butikken (bankkvittering er ikke nok).

Varen er købt i en Skechers Store / Outlet i Norden

  • Vores butikker kan hjælpe dig. Læs her hvordan.
  • Skechers Stores / Outlets i Norden omfatter butikkerne: Danmark, Norge, Sverige og Finland.
  • Besøg en hvilken som helst Skechers Store / Outlet i Norden for at få reklamationsbehandling.
  • Vi kræver fremvisning af en gyldig kvittering fra butikken (bankkvittering er ikke nok).

Varen er IKKE købt i en Skechers Store / Outlet

  • Vi kan IKKE hjælpe dig. Men det kan den forhandler hvor du har købt varen.
  • Varen er eksempelvis købt i en Skoringen, Paw Sko eller anden forhandler
  • Reklamationssager skal altid afgøres hos samme forhandler eller kæde hvor varen er købt
  • Vi kan ikke påvirke en reklamationsafgørelse fra en forhandler. Her henvises til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus

Hvis din henvendelse ikke passer ind i én af ovenstående muligheder, kan vi sandsynligvis ikke hjælpe dig. Men du er naturligvis altid velkommen til at kontakte Skechers kundeservice på info@skechers.dk hvis du er i tvivl.