Den officielle SKECHERS® hjemmeside
Gratis fragt til pakkeshop ved køb for kun 499 kr.
Kundeservice 73 70 81 63

Reklamation

Hvis du køber en vare og der er en mangel ved den – fx en materiale- eller fabrikationsfejl – finder købelovens regler anvendelse.
Du kan reklamere over mangler ved varen inden for 24 måneder fra leveringstidspunktet.

Som officiel Skechers distributør, stræber vi efter at yde hurtig reklamationsbehandling.

Vi kan hjælpe med din reklamation i følgende situationer:

Varen er købt på den officielle Skechers webshop i Norden

  • De officielle webshops i Norden er Skechers.dk, Skechers.se, Skechers.no eller Skechers.fi
  • Find dit ordrenummer og tag billeder af fejlen og skoen som helhed. Disse detaljer skal du bruge for at anmelde din reklamation online.

Anmeld reklamation

Varen er købt i en Skechers konceptbutik/outlet uden for Norden

  • Besøg en hvilken som helst Skechers konceptbutik/outlet i Norden for at få reklamationsbehandling.
  • Du kan også klikke her for at anmelde din reklamation online.
  • Vi kræver fremvisning af en gyldig kvittering fra butikken (bankkvittering er ikke nok).

Varen er købt i en Skechers konceptbutik/outlet i Norden

  • Skechers konceptbutikker/outlets i Norden omfatter butikkerne: Danmark, Norge, Sverige og Finland.
  • Besøg en hvilken som helst Skechers konceptbutik/outlet i Norden for at få reklamationsbehandling.
  • Vi kræver fremvisning af en gyldig kvittering fra butikken (bankkvittering er ikke nok).

Hvis din henvendelse ikke passer ind i én af ovenstående muligheder, kan vi sandsynligvis ikke hjælpe dig. Men du er naturligvis altid velkommen til at kontakte Skechers kundeservice på info@skechers.dk hvis du er i tvivl.