Kundeservice / Reklamation

Reklamation

Hvordan laver jeg en reklamation på Skechers.dk?

Du kan anmelde en reklamation for varer købt på den officielle Skechers webshop i Norden ved at følge disse trin:

Anmeld blot din reklamation her.
Find dit ordrenummer og tag billeder af fejlen samt skoen som helhed. Disse oplysninger skal bruges til at anmelde din reklamation online.

Hvad skal jeg bruge, når jeg anmelder en reklamation online?

Når du anmelder en reklamation online, skal du have dit ordrenummer klar, e-mail samt billeder, der viser fejlen på varen og varen som helhed.

Hvad kræves for at få reklamationsbehandling i en Skechers Store/Outlet?

For at få reklamationsbehandling i en Skechers Store / Outlet kræves det, at varen er købt i en Skechers Store / Outlet eller på skechers.dk og at du fremviser en gyldig kvittering fra butikken, eller fakturaen fra Skechers.dk. Bankkvitteringer accepteres ikke som dokumentation.

Hvad skal jeg gøre, hvis varen ikke er købt i en Skechers Store / Outlet?

Hvis varen ikke er købt i en Skechers Store / Outlet eller på Skechers.dk, skal reklamationssager normalt afgøres hos den samme forhandler eller kæde, hvor varen er købt. Vi kan ikke påvirke en reklamationsafgørelse fra en forhandler. Du kan eventuelt henvende dig til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus for yderligere assistance.

Hvad skal jeg gøre, hvis varen er købt i en Skechers Store / Outlet uden for Norden?
  • Vi kan hjælpe dig - enten online eller i vores butikker.
  • Besøg en hvilken som helst Skechers Store / Outlet i Norden for at få reklamationsbehandling.
  • Du kan også anmelde din reklamation online.
  • Vi kræver fremvisning af en gyldig kvittering fra butikken (bankkvittering er ikke nok).
Hvordan fungerer reklamationsretten?

Hvis du køber en vare og du opdager at der er en mangel som fx en materiale- eller fabrikationsfejl, gælder købelovens regler. Reklamationsretten gælder fra du har købt varen og 24 måneder frem. Som officiel Skechers distributør, stræber vi efter at yde hurtig reklamationsbehandling.

Hvordan anmelder jeg en reklamation online, hvis jeg har købt varen i en Skechers Store / Outlet i Norden?

Vi kan desværre ikke tilbyde online reklamations behandling af varer købt i butikker.