Kundeservice / Retur

Retur

Hvor lang returret har jeg?

Du har 30 dages returret fra det tidspunkt hvor varen leveres hos dig.

Hvad koster det at returnere varer på Skechers.dk?

Det er gratis at returnere som Skechers Plus medlem.

Hvis du ikke er medlem af Skechers Plus, koster det kun 29 kr. at benytte den vedlagte GLS returlabel til at returnere varer købt på Skechers.dk.

Hvordan registrerer jeg min retur?

Du kan registrere din retur online her.

Bemærk: Du modtager ikke en kvittering på e-mail efter registrering af retur 😊

Hvordan returnerer jeg varer købt på Skechers.dk?

Følg trinnene nedenfor for at returnere dine varer nemt og sikkert:

Vigtigt om returnering af flere ordrer

Hvis du har lagt flere separate ordrer, skal disse returneres hver for sig – du kan ikke sende varer fra to eller flere ordrer i samme returpakke.

Har du derimod lagt én ordre med flere produkter, kan du selvfølgelig returnere alle produkterne samlet i én pakke.

1. Registrér din returnering – VIGTIGT

Du kan registrere din retur online her.

Når du registrerer din retur, modtager du ikke en kvittering på e-mail.

2. Pak skoene korrekt

Læg skoene pænt tilbage i den originale skoæske. Varen skal være ubrugt og i original emballage.

3. Brug en papkasse til forsendelsen

Pak skoæsken i en solid papkasse og luk den godt med tape.

Vi refunderer kun varer, der er forsvarligt pakket i en papkasse.

4. Sæt returlabelen på papkassen

  • Hvis du bruger en genbrugskasse, skal du fjerne gamle adresseetiketter.
  • Er du Skechers Plus-medlem, er returfragten gratis.
  • Er du ikke medlem, fratrækkes 29 kr. fra refunderingen for returfragten.
  • Brug kun den returlabel, du får fra os, hvis du returnerer varer købt på Skechers.dk.

5. Aflever returpakken

Aflever pakken i dit nærmeste GLS pakkeshop, og husk at få en kvittering som dokumentation for indleveringen.

Refundering

Når vi har modtaget og behandlet din retur, refunderer vi beløbet:

  • Er du Skechers Plus-medlem, er retur gratis.
  • Er du ikke medlem, fratrækkes 29 kr. for returfragten.
  • Fra vi modtager din retur, kan der gå op til 1 uge, før den er færdigbehandlet.
  • Du modtager en e-mail, når din retur er færdigbehandlet
  • Hvis du har betalt med gavekort, refunderes beløbet til samme gavekort, så det kan bruges igen.
  • Har du brug for at få gavekortet tilsendt på ny, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.
Kan jeg ombytte varer købt på Skechers.dk?

Varer købt på Skechers.dk kan ikke ombyttes. Hvis du ønsker en anden størrelse eller model, skal du returnere produktet som beskrevet ovenfor og bestille den ønskede vare som en ny ordre.

Hvornår får jeg mine penge retur?

Efter modtagelse og behandlingen af din retur kan der gå op til 1-2 uger, før du modtager din tilbagebetaling. Hvis du har betalt med gavekort, vil pengene blive returneret på det samme gavekort.

Hvordan fungerer tilbagebetalingen?

Når Skechers modtager din returpakke, vil dine penge blive tilbagebetalt indenfor 1-2 uger. Er du Skechers Plus medlem er returfragten gratis, og ellers vil der blive modregnet 29 kr. for returfragten.

Kan jeg ombytte varer købt på Skechers.dk i en butik?

Varer der er købt på Skechers.dk kan ikke ombyttes i butikker. Du bedes i stedet lægge en ny ordre og returnere den uønskede vare. Du skal blot registrere din retur og anvende den medsendte returlabel.

Returforsendelsen koster 29kr. Som Skechers Plus medlem er retur gratis.

Kan jeg returnere varer købt på Skechers.dk i en butik?

Varer der er købt på Skechers.dk kan ikke returneres i butikker. Du bedes i stedet lægge en ny ordre og returnere den uønskede vare. Du skal blot registrere din retur og anvende den medsendte returlabel.

Returforsendelsen koster 29kr. Som Skechers Plus medlem er retur gratis.

Hvordan returnerer jeg varer købt i en Skechers butik?

For varer købt i Skechers Konceptbutikker og Skechers Outlets gælder følgende regler:

  • Varer købt i en Skechers butik kan byttes og returneres i enhver Skechers butik.
  • Varer købt i Skechers butikker kan ikke returneres eller byttes online.
  • En gyldig butikskvittering kræves som dokumentation for returnering.
  • Varerne skal være ubrugte og i original emballage.